Summerbreak is confusing...


...helt ärligt, sommarlov förvirrar mig och tiden/datum/år... okej, inte år men de andra två. Jag kan inte hålla reda på om det är helg, när det är helg och inte heller vilken dag det är, överhuvudtaget. När jag var på toa förut fick jag för mig att det var något viktigt jag skulle göra imorgon och då trodde jag att det var imorgon som jag skulle till tandläkaren klockan 10:50, vilket betydde att jag skulle varit i sängen typ nu.

Och jo, jag ska göra något ganska viktigt imorgon, fast inte ska jag till tandläkaren än, för imorgon (eller ja, idag) är det torsdag, och jag ska dit på fredag. Imorgon ska jag vara med Skatuscus, och då ska vi baaaaada, wiiie!
Men ja, sen skulle han iväg... och resten av dagen har jag inget planerat direkt. Men på fredag ska jag till tandläkaren i alla fall, och sen har jag inget planerat.

På lördag ska jag jobba och direkt efter funderar jag på att åka till leksaksaffären i Kungsmässan och köpa batik bajs, haha kan inte vänta! Sen ska jag spara till sånt där fritidskort också... Bajs, finns så mycket man behöver pengar till (och allting är så äckligt dyrt!), eller ja, egentligen behöver jag la inte batikbajset, men jag vill så gärna nu när jag hittat det:(

Men ja, sen på lördag ska jag som sagt hem till Fridies mamma och sleepa där. Sen måste jag upp tiiiidigt dagen efter eftersom jag ska sälja på söndagen också. Ehm, kommer vara riktigt trött med tanke på att det blir lan. Men men, jag överlever.

Nu ska jag typ kolla Family Guy och fortsätta att chatta med Cleverbot, för att han är awesome. http://www.cleverbot.com/


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0