Stand Tall


Är hemma nu och klockan är 5 över 12... Fast ja, jag tror det gick bra idag i alla fall, har inte räknat hur många tidningarna jag har kvar men. Anyway, inne på min andra kopp med kaffe nu, ska kolla South Park och försöka få tag i Skatan.
Hahaha, btw, nu mååååste kolla på detta avsnittet ifall ni har bajshumor (Den enda rätta humorn), jag låg och gapskrattade igår ikväll när jag låg i sängen. Sov rätt bra efter det.
http://www.xepisodes.com/south-park/season-15/episode-7-youre-getting-old/
Bara klicka på länken så är helt avsnittet där. Men aaaaaaaaaaanyway, ska sitta och kolla mer nu och kanske kissa på mig av skratt, vad vet jag? Hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0