Stand Tall


Idag vare vaaaaaaaaaarmt! Men anyway, så åkte ju jag och Skatan in till Kungsbacka idag, men innan vi hann komma in dit så satte vi oss på pendeln och där träffade vi Albin så vi satte oss med honom. Efter vi sagt ''Hare gött'' så drog jag och Skatan oss mot kungsmässan för att leta efter Sorelo shots, och ifall ni vill veta så hittade vi inga någonstans (inte för att vi kollade så där jätte noga, inte heller på så många ställen men, ändå), men jag hittade i alla fall sånt där Batik färgningsgrejs nu i alla fall så jag ska köpa det efter denna helgen (kommer bli aaaaaaawesome!).

Hahah btw, jag var så sjukt fisnödig igår så det var helt sinnes, och de var inte tysta heller kan jag lova er... Skatan tycker jag är sjukt nasty, men han älskar mig ändå.

Vi drog oss mot ICA och köpte lite dricka och varsin Twister, sedan satte vi oss ute i solen ett tag. Efter det gick vi tillbaka in på Kungsmässan och gick in på Siba för att Skatan ville kolla på datorskärmar. Sedan satte vi oss ute igen och jag tog lite kort när han skejtade runt på sin bräda.

Vi drog sedan mot stationen där vi träffade Lotta (Fridies mamma) och satte oss och snackade med henne lite. Sedan sade vi adjö och ''ses på lördag'' innan vi gick på pendeln. När vi sedan kom till Anneberg bestämde sig Skatan för att träffa Marcus så jag åkte hem själv till Skatan, hämtade mina prylar och åkte hem.

När jag kom hem stod min glada mor på verandan och vinkade till mig, Molly var där också och såg minst lika glad ut (Ja, hon ler och visar faktiskt tänderna när hon är glad). Just nu sitter jag här, har precis ätit kycklingsallad med vitlöksbröd och dricker kaffe samtidigt. Egentligen skulle ju jag och Skatan bada fast det blir av imorgon istället någon gång innan han åker till sin farmor & farfar tills på lördag, tror jag det var.

På fredag ska jag till tandläkarn 10:50, så måste upp tidigt. Sen ska jag även jobba i helgen, tjäna lite cash....  Ja, det är Johnny Cash, problem? ....

Men ja, och på lördag ska jag hem till Fridie, som jag inte träffat på ett bra tag (lite mer än 1 vecka, senast var på Flogging Molly) och med tanke på att hon jobbar hela tiden och ska göra det hela nästa vecka också så tyckte vi att det var dags. Vi ska sitta hemma hos hennes mamma och spela spel, litet mini-lan typ. Jag spelar nog förmodligen Portal 1 & 2 medan Fridie spelar Sims eller något i den stilen, hahah, men det blir awesome.

Nu ska jag kolla klart på Family Guy, och sedan kolla lite mer Family Guy... Här är några bilder från idag.

Skatan & en Twister, Skatister... Bra, Johanna, kreativt.


Jag hänger hennes foto upp och ner, för då ser hon så helknepig uuuuut...



Det vart sista bilden för denna timman, men skriver la senare ikväll antar jag... Kanske, om jag kommer ihåg.
Men ja, nu får ni den bästa låten här nedanför också, äckligt bra är den. Hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0