Snart bär det av mot antingen Kungsbacka eller Göteborg...


Jag har endast 2 bilder från igår, och det var från när jag och Skatan var på Willys och köpte våra chips, godis, dipp, dricka osv. När klockan blev halv 8 så ringde Skatan mig och sa att han var hemma, och då åkte jag direkt. När jag kom hem till honom stack vi upp och badade i en sjö (privat sjö tror jag det är) och var där i kanske 30 minuter innan vi drog hem till honom igen.

Hemma hos Skatan igen satte jag mig och spelade Wii, och Skatan joinade efter ett tag. Vi somnade vid halv 3 tiden typ, och jag vaknade senare av den värsta drömmen jag haft i hela mitt liv. Den kändes äckligt verklig och jag blev både chockad och lättad när jag vaknade. Jag drömde att några poliser tog sig in i mitt hus och sköt min bror till döds. Sedan såg jag att hans själ vandrade vidare och jag sa till mamma ''Han kommer inte vara med när jag tar studenten.''

Jag lovar, kändes äckligt verkligt, ville knappt somna om. Skatan höll om mig tills jag somnade igen och vi vaknade igen vid 12 tiden och gick upp vid 12:45 tiden. Nu sitter vi här och klockan är 13:56 och vi har bestämt att vi ska åka till Kungsbacka eller Göteborg och leta efter den där glassen Solero shots, ååååh va goda det var, och det är tydligen så att de är tillbaka, vad Skatan har hört. Sååååååå vi ska ut och leta. Sen vill jag ha en monster också... och så ska jag leta efter en svart bikini.

Kommer ni också ihåg dem? Så äääääckligt goda





Nu ska jag tvinga med Skatjäveln ut i köket (ja, han har rymt) så vi kan käka frökost och sedan dra ut och göra staden osäker... Aaaaaa fast nää. Men anyway, ha en äcklig dag!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0