Snart ären 13:37, för er som ville veta...


......meeeeen det ville ni förmodligen inte, så det var onödigt med information. Men anyways, jag gick upp för ca 35 minuter sedan och innan dess hade jag skit svårt att sova... För, vet ni någonting värre än att gå och lägga sig super duper och däääär ringde 13:37 alarmet, gött! Mitt i en mening, thanks!
Men anyway, då ni varit super duper pessnödiga men helt enkelt inte orkat gå på toaletten? Förmodligen. Men har ni också vaknat upp mitt i natten (typ vid 6 tiden, som jag gjorde) p.g.a att du är så pessnödig, men om du går på toa är du rädd för att bli pigg och inte kan somna om?

Men ja, när klockan blev halv 9 vaknade jag igen, låg och försökte somna om i en halvtimma, fast det var fan me omöjligt... Så jag gick på toa, och lyckades somna om ändå, kändes så jävla epic. Men jaaaa...... På 38 minuter har jag inte hunnit göra så värst mycket. Jag gick på toa igen direkt när jag vaknade, sedan satte jag på kaffe, kollade på lite videos som var lyckliga, hämtade mitt kaffe och nuuuuu, sitter jag bara här!

Btw, kolla på denna. Om ni ínte blir det minsta rörda eller inte får bögigt vatten i tårkanalen, så är det officiellt att ni inte har några själar, whatsoever.
Okej, gingers räknas inte. Ni andra slår jag i ansiktet. Så jävla fint äre.




Förutom att ha kollat på såna videos (↑) så har jag ärligt talat inte gjort någonting... Och jag vet heller inte vad jag ska göra idag, raaaaaaastlös kallas det. Men nuuuuuu ska jag ruuuuuuuuuuuulla vidare osv. HARE!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0