@ Skatjävelns skola

Godmorgon/Godnatt/God Eftermiddag/God kvällsmat osv... Sitter i Skatans skola atm och de slutar om ca 35 minuter, då klockan blir halv 4. Efter det ska vi ta pendeln kvart i 4 tror jag och ta bussen hemåt, vet inte om vi ska hem till någon så ja, får la se.

Förövrigt har vi inte hunnit göra så mycket idag med tanke på att vi vaknade vid 12, gick upp och åt frukost, sedan hjälpte han mig att städa mitt rum innan vi gick till bussen, som gick 13:27. Väl i Anneberg så hoppade vi av och gick till spår 1, tror jag det är, för att ta pendeln till Göteborg, men det var något fel på tåget så vi skulle gå till Spår 2 och ta pendeln därifrån, kändes lite annorlunda...

Och något som jag aldrig varit med förut var att jag och Skatan satt i busskuren/pendelkuren eller whatever, och då gick en tjej fram till oss och frågade om det var okej ifall hon rökte inne i busskuren eftersom att det regnade. Jag tror helt ärligt att det är första gången någon överhuvudtaget har frågat mig det, de flesta har bara ställt sig och rökt, men hon frågade först om tillåtelse. Ger creds för det, faktiskt. Tycker man alltid borde fråga, med tanke på att folk faktiskt är allergiska mot det. *Ställer mig upp och klappar händerna, med ingen ironi i bakfickan*.

Men anyway, nu har jag suttit här i ungefär en halvtimma and I'm still waiting... Lyssnar förövrigt på Hold the line och tycker det är allmänt bra, lite hungrig dock... Jag blir alltid hungrig på skolor, konstigt nog. Men ja, btw, min moder ska ringa till Allergimottagningen efter en tid så vi kan kolla vad jag är allergisk mot, om det är pollen eller möjligtvist hundar, får hoppas på pollen och få sprutor eller något, annars blir jag pissed.
Men nu får jag la kolla lite på Dutube eller något... Men hm, skriver la ikväll eller något i den stilen! Haaaaaaare

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0