Skatan, äter du flingor?


Shobre, vad händer, jao? Eh, min dag började med att jag vaknade kvart i 7 imorse och behöver pissa, så det gjorde jag. Kändes bra. Gick tillbaka till mitt rum, och somnade om igen bredvid Skatan. Vi vaknade sedan vid 11 tiden, gick upp och gjorde frukost. Efter det gick vi ut med min hund osv osv osv osv... osv.
Vet inte varför jag tog med kameran på våran promenad, kanske om en elefant eller något annat konstigt skulle komma förbi och göra min dag... Det gjorde det inte. Men anyway, här är lite tråkiga och inte alls roliga bilder ni kan kolla på om ni har en rolig dag.







Hahah, och ja, jag tänker väldigt mycket på hur jag klär mig. Knock it off!


Mååålly är lite r-tard


Och nuuuuuu har jag äntligen finallyyyyy beställt tee'n nedanför, gaaah va äckligt sexig den är. Kommer la någon gång nästan vecka, förhoppningsvis. Tisdag/Onsdag maybe, tar ungefär 3 dagar, oftast.
Men ja, förövrigt sticker Skatjäveln hem om ca 1 timma så får la vara lite mer social med honom nu, men kommer förmodligen ha tråkigt resten av dagen sååååå skriver senare ikväll sååååååå, keep on trollin'!


Och åh, här får ni en låt också av Flogging Molly, som jag ska se igen för 2a gången den 22e juni (12 days to go), hoppas de är lika awesome som förra gången, men det tror jag. De är alltid awesome. Det är en annan version men ändå, riktigt fin, vacker, underbar och allt annat ändå.
Om ni inte gillar denna låten, ta er i röven. Köss.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0