Proviva, gift dig med mig.


Tjaaaaa, jag gick upp för ca halv timma sedan (13:00 typ) och när som helst ringer mitt 13:37 alarm.... ehm, nu ringer det. Hann jö knappt skriva klart meningen, damn phone. Men anyway, jag gick i alla fall upp 1 idag, vilket är ganska konstigt med tanke på att jag somnade typ 12 igår... vilket innebär att jag sovit 13 timmar, haha, ganska awesome.
Men ja, förhoppningsvis ska jag träffa Skatan idag, vet inte när eller någonting överhuvudtaget men ja... anyways. Jag älskar förövrigt Proviva något otroligt... Yes yes, I'm in lööööööve. Åh, så jävla vacker...

Men ja, EUUUUUUW jag nös ner hela mig... härligt. Men ja, min mamma ringde Allergimottagningen förut och hon sa att vi skulle skriva ut någon jävla grej och bajs, vettifan när jag får en tid, men förhoppningsvis snart.
Men nu ska jag kolla Surf's Up, får aldrig nog.



Här får ni en låt som betyder väldigt mycket för mig... Så himla stor del av mitt hjärta. Lyssna och njut, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0