Piggin' hangover!


Här sitter min pojkvän och kollar Dutube medan jag sitter och dricker kaffe och också kollar på Dutube... Vi har inte så mycket planerat förutom att vi har bestämt att vi ska åka till Maxi för jag är äckligt sugen på typ en bakelse eller någon dricka, som en monster ripper eller något.... åh gud:(
Anyway, sitter och lyssnar på Patti Smith och ifall ni vet vem det är så går det en dokumentär om henne ikväll, den går på 1an klockan 21:00 så ja, ifall ni vill se den så.
Men anyway, nu ska jag fortsätta chilla på't osv osv osv, längst ner av inläggen så är det en låt av Patti Smith, om ni vill lyssna. Hare!






Because the night - Patti Smith


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0