Once again: SUNBURN'D!



Okaj, det kanske inte syns bra alls, men i alla fall... har bränt mig i solen igen, inte så konstigt eftersom jag låg i solen i 3 timmar idag, kanske inte var mitt smartaste drag so far i mina 17 år som jag har varit vid liv... Ja, vad ska man göra? Nada.

Aja, kom precis in med måååålly och nu ska jag kolla på någon film tror jag... Vet inte vilken, ge mig förslag! Inte twilight, orkar inte skratta ikväll. Får la kanske kolla på Iron Man eller något liknande... Länge sedan jag såg de filmerna faktiskt, jag som tycker de är så jedra brae. Juste. Bajs.
Btw, funderar på att tatuera in ''Hur är livet, Bra eller Anus? -Branus'' någonstans, sounds good? Mkaj! Nej jag vet inte, men jag vet i alla fall vad jag ska tatuera in allra först, hehe, men det är lite hemligt för en person så skriver det inte, h3h3h3.

Men vet ni? Jag har tråkigt så jag ska leta reda på en film nu. Men eeeh.... hej. Avslutat med ännu en Blink låt. Bara för att jag kan. Och för att jag älskar Blink med hela mitt hjärta. Okej, kanske inte hela, men de har en stor plats. That's right. Jedra äckel som inte kom till Sverige. Skit på er. Älskar er ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Btw, ääääääälskar musikvideon. Så jävla underbara är de.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0