Om jag är allergisk mot hundar tar jag livet av mig.

Seriöst, sitter här i mitt vardagsrum med datorn i knät, en fågel bredvid mig medan jag samtidigt sitter och snyvar och det kliar så in i röven i ögonen... Vet inte vart jag ska ta vägen. Det kliar exakt helt tiden, hur jag än gör, och jag har tagit 4 piller idag mot kliande ögon, snyvningar osv. Och jag börjar misstänka att jag kan vara allergisk mot hundar... eller så är det pollen, vet inte, ärligt talat.
Men anyway, idag åkte jag med Skatan till kungsmässan och var där i ca 1 timma bara, jag skulle leta efter en kjol, hittade en, köpte den och sedan tog vi halv 6 bussen hemåt. Här är några bilder från idag, och jag mår bajs. Enjoy.



Skatan älskar sina tänder på den bilden btw, jag tycker då att han är rätt söt:)




Är det bara jag, eller ser inte Harrys huvud jävligt inklippt ut?






När jag och Skatan kom hem gick vi nästan direkt ner till sjön och badade. Sen när vi kom hem klädde vi bara på oss och gjorde sedan mat, och seriöst, om vi flyttar till Kalifornien tillsammans så ska vi skaffa ett matställe och döpa det till The Chill Grill, juste.







Aja, nu ska jag deppa över allt detta, och nu funkar inte TVn heller... FML, tur att Skatan är här, annars hade jag gått ner till sjön och drunknat, like a baaoz.
Haaaaaaaarå!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0