Night blogin', fast på svenska... och arabiska


Ligger, atm, i sängen och kollar på lite Tobuscus och ehm, ja, bajsar inte. Är hyfsat trött, klockan är ju trots inte 02:38 utan den är 02:39. Förövrigt har jag knappt gjort någonting idag, eller ja, var ute med min mamma och min vovve ute och letade efter svamp och ja, seriöst, jag gjorde det. Fanns inga kantareller så det sög peeänniäss, juste.

Sedan ehm, har jag ätit jordgubbar med glass och grädde (dagens höjdpunkt tror jag, helt ärligt) och ehm, sedan har jag kollat på två, ganska dåliga filmer med Adam Sandler, blev fan besviken... Ena hette Funny People och den andra hette typ Reign over me, Adam var inte en glad person i någon av dem, så det sög äckligt hårt.

Meeeeeen ja, får la sova snart antar jag... Ingen lust att vakna upp 2 varje dag. Vafan säger jag? Detta är fan bevis på att man är riiiiktigt trött, när man skriver/säger/tänker att det inte är värt att sova till klockan 2 varje dag... Jag måste vara sjuk, sjuk sjuk sjuk. Fast blind är jag inte atm. Hejsan.

Annars är jag pessnödig atm, men vafan orkar gå upp och pessa klockan kvart i 3 på natten? Ingen, precis.
Här är i alla fall 2 bilder från all action som pågick i skogen då vi letade svamp, och en bild på min faders tatuering som på bilden ser ganska kladdig och konstig ut... Men men, what to do, what to do?

Nu ska jag försöka somna eller något, och btw, kolla på klippet aaaaaaallra längst ner (Tobuscus), för jag tycker om hans polisonger, hur otroligt snabbt han pratar i sina videos but also, att han i princip alltid har en Tobuscus tee på sig, ganska awesome, imo.
Sweet dreams, som är made of cheese, baj!






Cute, Win or Fail? Night

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0