Mornin'!


Fuck yea, det är så jävla grymt att kyssa sina muskler va... Smakar gott. Anyway, gick upp för 24 minuter sedan och sitter nu och dricker kaffe och kollar lite smått på Surf's Up, äckligt bra film. Jag funderar på att käka frökost också, men vet inte vad fan jag ska ha...
Det blir antingen Sallad med mandlar (hur äckligt gott som helst!) eller Flingor (som är lagom gott!)... Blööö, det blir nog Sallad med mandlar, fuck yea.

Nu ska jag gå och hämta det, och sen kolla lite mer på Surf's Up för att jag tycker om senap... Jupp.
Skriver la mer senare idag, typ Day 8 grejer osv osv, för att jag gillar det.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0