Min nos gör lite ont



Jag tror helt seriöst att min huvud har aldrig vägt så mycket som det gör precis nu... När jag lutade mig tillbaka i stolen förut, med huvudet mot huvudstödet så gick det bra, men sen när jag skulle luta mig fram igen föll jag tillbaka. Jag kunde fan inte lyfta mitt eget huvud. Kändes som om jag var född på nytt... för ni vet, bebisar kan ju inte hålla upp sina huvud till en början.... skit samma.

Nu har jag tagit på min pojkväns tröja och till och med kalsongerna, och ja, de är tvättade.... eller? Jo men det är de. Elleeeeeeeeeeer?..... Rumpa! Anyway, imon ska jag... eller vänta, klockan är 00:30 vilket betyder att idag är imorgon! GÖTT! Anyway, idag ska jag till LBS med fridie för att vi är bäst i matte, ska få diplom och grejer... Kanske inte, men ja, efter det så ska vi till Lindälv i alla fall och kolla om de har kvar våra grejer som vi gjorde när vi gick där. Om de har slängt min Pink Floyd tavla så kissar jag i öronen på de. MM, don't mess with me or you'll end up having my pee in yo ear, yes.

Men ja, som sagt, ska inte upp tidigt imorgon dååååå.... och ja, jag snackar med dig, Skatan. Din tönt. Miss you. Men nu ska jag sova eftersom att klockan är ju trots allt halv 1 på morgonen sååååå, sweet dreams!
Och nu åskar det också... FML!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0