Kaffe och ingen sol, Bra eller Anus?

Jag vaknade för ca timma sedan och nu sitter jag här, dricker mitt kaffe och gör mest ingenting. Jag har absolut iiiingenting planerat idag, eller ja, jag ska förmodligen ta buss eller något för att träffa Skatan eftersom han behöver låna en mobilladdare till sin mobil (duh).

ÅÅÅÅÅH NU BÖRJAR SOLEN KOMMA FRAM, hoppas jag... Det ser ut så i alla fall. Aja, jag har la inte så mycket att berätta egentligen, gick ju precis upp. Men ja, inatt så varken åskade eller blixtrade det som tur var, men jag drömde skit konstiga drömmar vet jag... Kommer inte exakt ihåg hur de var bara, hahah, aja.

Men anyway, nu ska jag rulla vidare antar jag men skriver la ikväll eller något sånt.
Och btw, ja, mitt hår är jääääätte fett, och det är fett. Vem fan orkar duscha på sommaren?

CHEEEEERS!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0