Jag som behövde pengar...


Är hemma atm, sålde aldrig idag...

Vaknade upp 08:00 och hade världens huvudvärk och var fruktansvärt snyvig så jag bestämde mig för att stanna hemma. Fick heller inte tag på Skatan så jag bara somnade om. När klockan blev 10:00 åkte jag och hämtade tidningarna och nu är alla klippta (40 GT och 20 Bilagor = Ont i tummen och pekfingret, för er som vet hur man håller en sax dvs) men ja, mår lite bättre efter att ha kollat på South Park och druckit kaffe, men vettifan om jag åker någonstans idag.

Blööö, ångest. Jag som behövde pengar till Flogging Molly, Skatans present osv... Kniva mig. Aja, nu ska jag tare lugnt bara och hoppas att jag mår bättre så jag kanske kan träffa Skatan idag i alla fall.

Ifall ni ser det, ja, jag har spiderman täcke... Det är awesome,okej?

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0