Jag är inte full, jag har pollenallergi, pollenallergi

IGÅR: Låg och solade från då jag kom hem till klockan 2, så det var la ungefär 2 timmar eller något sånt i hopp om att få bort min fula solbränna. Men nja, blev lite rosa istället... Anyway, vid 2 tiden så stack jag och mamma till en sjö långt åt helvete från våran hus och satt där en stund.





När klockan blev 4 tror jag så drog vi hemåt, och det tog ca 40 minuter tror jag. Tror jag. När jag kom hem så åt vi och sedan kollade jag på en film som hette Uptown girls, och den sög rent ut sagt. Eller ja, enligt mig gjorde den det. Strömmen gick iväg och gömde sig vid 6 tror jag, blöööö, va jag tror nu för tiden. Men ja, när klockan slog halv 7, tror jag, så ringde Skatan mig och bad mig komma dit. Nästan direkt när jag kom dit så åkte vi till Maxi eftersom vi inte hade internet eller ström, men direkt när vi skulle åka så kom den tillbaka. Vi åkte till Maxi vid 8 då jag köpte chips, muffins och eh, jag tror jag köpte något mer... Fast, eh, kommer inte ihåg.

När vi kom hem så gjorde vi mest ingenting, eller jo vi duschade med tanke på värmen, efter det var jag dödstrött och somnade vid 11 tiden. Tror att Skatan la sig lite senare, men ja. Jag sov gött i alla fall.

IDAG: Alarmet gick klockan 8:30 fast vi snooza till klockan 9 och åkte nästan direkt till Anneberg för att sälja GT. Tiden gick rätt fort, direkt när jag skulle börja sälja så möttes jag av den där Samojeden som bor bredvid en av de som köper GT, och den hoppade upp i min famn och ville inte att jag skulle gå, haha åååh den är så jävla fin alltså.
Btw, någon mer än jag som lagt märke till alla ''spindelnät'' överallt? Just so you know, det är larver som gör sånt and here's a livin' proof that it is so.





Haha ni som sett dessa bilder måste verkligen hata mig nu, skiter la jag i. Men ja, när vi sålt klart så åkte vi till kiosken och köpte varsin glass och åkte sedan hem till Skatan igen. Vi var där i ca 20 minuter eller något sånt innan vi åkte hem till mig och badade i sjön. Som i förre går, kallt men man vande sig. Efter kanske 30 minuter eller så, så var Skatan tvungen att åka hem eftersom han skulle på något släktkalas. Haha jag måste vara den enda i hela världen som inte går på släktkalas.

Men ja, resten av dagen har jag legat och solat i hopp om att få bort min bränna, men blev bara rosa, ändå låg jag där i 3 timmar. Mår allmänt dåligt över detta. Cut cut cut, jag mår så dåligt.
Nej men ehm, läste ca 100 sidor av min bok och gjorde allmänt ointressanta saker hela dagen. Just nu sitter jag på mitt rum, har ångest, får lite ryck, älskar min fläkt och ska nog gå och ta kaffe. Jag älskar kaffe. Så jävla fin, bra och allmänt supercool. JAG VET INTE.

Nej, nu fan blir det en låt av avsluta detta ointressanta och allmänt tråkiga inlägg med. Det blir Blink182, köss på dem. De får alltid allting att verka så mycket lättare. Love you guys, ta er själva i röven för att inte komma till west coast riot i år, rövtattare. Men jag älskar er ändå, äckel.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0