Jaaaaaaaaaaaaa Gomorron Gomorron

Somnade inte förän typ vid 2 tiden ikväll och nu är klockan lite över halv 9... Så ja, jag har sovit i ca 7 timma, fast det var lät ju inte så lite när jag väl skrev det... Haha aja. Ska dra till Taxin om typ 30 minuter eller så, men först ska jag klä på mig och käka min frööööökost, och jag vettifan om det kommer bli kallt eller inte?



Får la ha jeans eller något annat bögigt... Glittriga jeans eller något. Men det stod i alla fall att det ska vi 18+ och sol senare idag, nu måste fan solen komma tillbaka:( only 5 days to go until west coast riot... blir pissed annars.

Men anyway, får la dricka mitt vatten och kaffe nu och äta upp mina plingor (flingor, om ni inte kunde lista ut det). Såååååå, ja.... Åh! Kan länka låten jag vaknade upp till imorse, harmonisk, om jag får säga det själv. Hare! 



.......Ja, det är samma låt som jag länka igår (Det var igår va?). Lev med det, för den är fin.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0