I'm a joker, I'm a smoker, I'm a midnight toker

...play my music in the suuuuuun.

Jävla röv vad jag saknar mitt långa hår... Seriöst, skulle göra vad som helst för att spola fram tiden typ 2 år nu. :(

Haha där var jag redhead också... Det var ett tag sedan.


:( så äckligt långt hår hade jag innan min kära mor klippte av det... visst, det var slitet, men ändå...



Hahah orka att jag sitter här, klockan 02:56 på natten, och är avundsjuk på mitt dåvarande jag... eller ja, mitt dåvarande hår. Inte så konstigt eftersom det var äckligt fint. Det är som jag alltid har sagt ''Det leder bara till sorg att klippa sitt hår, let it grow!'' Haha, fattar ni? Istället för Let it snow.... Okej det var inte roligt.

Nuuuu ska jag försöka fixa mitt jävla photoshop såååå, godnatt!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0