I'll never talk to you again, if that's what you really want.


Bilden är gammal, men ändå. Jag gillar den. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan la skriva att det är sommar, West Coast Riot om 6 dagar, Flogging Molly om 12 dagar och kanske blir en annan kul grej på G, om jag får tillåtelse. Förövrigt kan jag inte sluta lyssna på If I ever leave this world alive, äckligt bra är den.
Jag vill vara med Skatan, han åkte för nästan 30 minuter sedan. Konstigt nog vill jag åka till Irland efter att ha kollat på P.s I love you. Förövrigt var filmen inte riktigt mig grej, men Gerald är gryyyyym skådespelare, haha.

Blööööö, vad mer kan jag skriva? Det är inte tillräckligt varmt för att sitta ute i solen och jag längtar tills mamma kommer hem, måste fråga en viktigt fråga... fråga, gaaaah! Men förövrigt älskar jag Skatan Carlbom, du är best hest elskling.
Nu drar jag mig, orkar inte vara bögig mer idag. Haaaaaaaaaaare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0