I say what what, in the butt?


Heeeeeeeelloo! Idag är det den 20e juni 2011, vilket betyder att jag och Skatan har idag varit tillsammans i 9 månader, känns bra! Idag ska vi förmodligen på restaurang och käka kinamat eller något i den stilen, fast inte förän senare ikväll. Men ja, han kom hem till mig vid ungefär runt halv 6 tiden och varje gång, direkt när han kommer hit, verkar det som om Molly är gladare än mig över att se honom. Tror fan att hon gillar honom mer än vad jag gör... förmodligen äre så.

Skatan, gå och raka din haka.




Men ja, när klockan blev 20 över 8 så åkte vi till Maxi, och på väg därifrån så lovar jag er att vi såg minst 30 fiskmåsar. Yeah, that's right, så jävla många fiskmåsar, av ingen som helst anledning. Sen hittade jag också en fail på Maxi ↓

What what?


Vi köpte följande:

BBQ sås (ofc)
Vilda Western chips
Russian dricka (Skatan köpte, han har blivit lite halv ryss)
Godis för 26:-
Chicken Nuggets
Sugrör

Och ja, det var la allt. Vi letade även efter Batikfärg fast det fanns inte, jag blev ledsen i ögat. Men ja, när vi kom hem ställde sig Skatan och gjorde sina Chicken Nuggets och kollade lite på Sherlock Holmes som gick på TV just då, fast det var la bara 30 min kvar eller något sånt. Efter det kollade vi på något på TV som hette Pingvinsafari fast satt hela tiden och skrattade åt värden som ledde programmet, det var roligare på det sättet.

Vi somnade vid typ halv 2 tiden kanske, då vi kollat på 2 avsnitt av South Park och jag somnade när Skatan satt och kollade på Top Gear. Vi vaknade vid 12:15 tiden och låg och drog oss till typ 13:00 tiden, något sånt. Sedan gjorde Skatan bacon med BBQ medan jag åt Wook. Nu sitter vi här, är ganska trötta och drar senare ikväll till Göteborg för att ''fira'' 9 månader tillsammans, ganska gay men, what to do?


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0