I feel like drivin' but the tides too low, and now I'm waiting for the undertow.


Åh gud vad jag vill...




Kom nyss hem från att jobbat (GT) och det gick faktiskt bra idag! Jag har bara 4 st GT och 5 st Bilagor kvar, av 30 GT och 15 Bilagor så ja, det gick väl bra. Just nu sitter jag och kollar Surf's Up och åååh, va alla surfing-feelings kommer tillbaka nu. Velat lära mig att surfa sedan jag vet inte när, så länge jag kan minnas. Jag har typ alltid vara sån, med tanke på att jag har älskat vatten och att bada sedan jag lärde mig att simma, när jag var 6 år antar jag.

Anyway, nu ska jag få tag på Skatan och kolla hur mycket pengar jag ska ha. But yeah, skriver la förmodligen senare idag/ikväll/inatt eller något sådant, så ja. Hang loose

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0