Hello Summer, I've been missing ya.

Weeeell, gick upp idag vid 8 tiden och åkte sedan vid kvart över 9 för att sälja GT. För mig gick det väldigt bra, inte lika bra för Skatan, så vi sålde inte alla men ja, det gick bättre än vi trodde att det skulle gå så, haha. Efter säljningen åkte vi hem till Skatan där han åt en macka innan vi åkte tillbaka till Anneberg, tog pendeln till Maxi och växlade våra pengar.
Efter det åkte vi till Kungsbacka där jag köpte en plansh till mig själv... Den är äckligt awesome.




Sen köpte jag även MCD (McDondals....... yeah) och ehm, sen tror jag inte att jag köpte något mer. Eller jo, Fridie Brandt, I got a present for yaaaah dude, bara lite randomly. Du får den nästa gång vi ses! Vilket är typ på månad då vi ska till skolan eftersom vi är så grymma i matte.... typ.
Jo juste, jag köpte en liten kladdkaka för 14 spänn på ICA och Skatan köpte en Mountain Dew... shaballa. Ja.
Ehm, sedan när vi kom hem så lekte vi lite med Måååålly innan vi gick ner till sjön och badade, det var kallt till en början innan fötterna och benen domnade bort.

 
 
 
 

Det är nog första gången som jag är med någon som faktiskt hoppar i innan mig... Fast ja, en gång så badade jag i Mars/April om jag inte har fel... h3h3h.



But yeah, you guys... My day so far. Snart ska vi äta kyckling och Skatan ska sova här inatt igen, 3e natten vi sover hos varandra, äckligt fint imo:) Men ja, jag är gay och har en fläta i håret/luggen, gummibandet är lila och jag har klänning på mig, så därav får la vi kolla på något manligt ikväll som Top Gear... känns lite konstigt annars.


Denna killen är manlig, om någon! Och nej, det är inte Bob Dylan (!), han heter Folkhippie500 på youtube... fyndigt namn, haha. Nej men han gör denna låten jävligt bra i alla fall, kan inte sluta lyssna på den. Kolla videon också, han har det där härliga fluffet som Dylan har, ääääääääälskar det. Men anyway, lägg till den favorit, kommentera osv osv osv. Han är duktig. Hajdo!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0