Gud vad jag äääääääälskar mat


Ehm, ja, godkväll så att säga! Vaknade idag med Skatjäveln, som inte är här och jag gillar inte det, vid 11 tiden och gick upp och gjorde pommes frites med bacon och barbeque sås, oh yeeeeah. Och daaaamn va gott det var.







När klockan blev kvart över 1 drog vi på moppen hem till Skatan för att han skulle lämna några saker, sedan åkte vi vidare till Anneberg där vi tog pendeln som gick 10 i 2.
På pendeln satt Marcus och Charles, eftersom att de 3 skulle till Action Park medan jag skulle iväg och träffa Vera.



De gick sedan ifrån mig (bastards) vid Drottningtorget där jag skulle träffa Vera, men innan hon kom dit så stötte jag på My, en från LBS, och medan jag stod och pratade med henne såg jag bara en blond jäveln som gick jätte nära mig, men sedan såg jag att det var Vera.
Jag och Vera gick direkt till ett matställe som hette Paprika... Aldrig hört om det stället förut, men det var hyfsat awesome, fast hyfsat dyrt. Men tro fan att man blev mätt i alla fall. Jag blev så mätt att jag höll på att somna på plats, och nu ångrar jag att jag inte tog med resten av mina cola... FML.
Vi satt och pratade om allt och ingenting när Retardet Fridie ringde och sa att hon skulle vara i Göteborg inom 30 minuter. Vi käkade upp maten (eller ja, hälften av den) och gick sedan för att leta efter någonting som Vera skulle ha, det var typ såna här cykelbyxor ni vet med spets... Haha cykelbyxor alltså. Tycker om dig ändå, Vera:)

Efter det gick Vera ifrån mig (bastard) i Nordstan och jag gick mot centralen där jag skulle träffa galningen (på bilden nedanför) som var inne på Burger King, för att hon tror att hon är kung, men det är hon inte. Men ja, efter det gick vi till Shock för att byta biljetterna mot armband istället, så det gjorde vi. Jag satte min på vänsterarmen och efter jag knippsat fast den så såg jag den stora skylten där det stod ''Armbandet ska sitta på HÖGERARMEN!'' ja, jag kände mig lite ägd. Men jag fick ett nytt, och kände mig ganska retard som missade den stora skylten. Efter det gick vi till 4-Gott och jag köpte en Monster Ripper och Fridie köpte en liten godishamburgare för det var det enda hon hade råd med. Jävla fattiglapp.



Efter det stack vi med pendeln 16:17 till Anneberg för att dra till Älvsåker och kolla på någon jävla grej Fridies syster var med i. Vi var la där i kanske 1 timma och 30 minuter eller något innan vi gick ner till Anneberg igen där hon åkte till Kungsbacka och jag till Göteborg igen för att träffa de 3 mupparna.
Väl i Göteborg såg jag Hippien i min klass som såg otroligt glad över att se mig, kändes pinsamt att en hippie liksom vinkar åt en sån som mig... Borde inte synas med såna typer, ni vet. Skoja bara, Hippie, om du läser detta, du vet att du är jätte snäll och jätte hög 24/7:)

Men ja, vi stack med pendeln som gick direkt tillbaka till Anneberg där jag och Skatan tog moppen hem till honom. Jag var där till halv 11 ungefär innan jag åkte till Marcus för att släppa av Skatan, och vi åkte i ösregn, och båda hade bara shorts....DET VAR ÄCKLIGT KALLT, OKEJ? Jag åkte direkt hem, och nu har jag ätit mer mat, otroligt nog. Ska nog lägga mig snart, är så jävla trött så det är sjukt.



Men ja, gotta go så att säga, men skriver la förmodligen imorgon då jag kommer ha tråkigt, om jag inte ska träffa Skatan då, vilket jag hoppas på... Saknar dig, äckel:( Anyway, hejdå och skit i byxan.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0