Godmorgon, God Eftermiddag osv osv

Är just nu hemma och grejer... Ska snart ta moppen hem till Skatan och sedan skulle vi nog åka till Skumdiscot för att vara med i nykterhetstävlingen... Och för vi är omogna P12or och har inget bättre för oss.
Men ja, igår så kom Skatan hit som sagt (tror jag sa det?) och sedan när klockan blev halv 6 tror jag så åkte vi till Maxi och hämtade min tee.

Ååååh, så himla vacker alltså... Aaa, fast aa.

 

Aaaah, där är Rob Machado också... Fin kille det där alltså:)


Men anyway, sedan när vi kom tillbaka hem till Skatan så åkte jag hem efter ca 40 minuter för att hämta Wii:et osv eftersom vi skulle ha typ lite Gamer night, på ett ingefär.... För att vi är super coola. Jag satt och spelade Super Smash Bro's Melee från klockan 21:00 till 01:00, då jag tröttade något fruktansvärt, medan Skatan satt och spelade Black Ops, tror jag det var. Jag tror att vi somnade ungefär samtidigt, runt 2 tiden.





Idag vaknade vi vid halv 12 tiden och gick nästan direkt upp och gjorde frööööööökost. Sedan satte sig båda två och spelade lite mer, och lite mer. Jag åkte sedan hem runt 4 tror jag, drog en dusch och nu sitter jag här.

Men ja, ska bara packa klart inför WCR imorgon so I gotta go now! Jag skriver inte imorgon men förmodligen i övermorgon igen, om jag inte är för trött, med tanke på att jag förmodligen kommer vara hemma vid 2 tiden imorgon natt. HAAAAAAAAAAAAARE!

All Time Low - Dear Maria, Count me in

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0