Filmen ''Click'' var nåååågot bra alltså så här mitt i natten.


Kollade precis klart på Click och äckligt bra varen! Okej, är det bara jag som blir konstig och blir känslosam när jag kollar på film klockan 2 på natten? Åh, hatar att se sorgliga filmen, fast som tur var slutade Click lyckligt. Fast först och främst var den bra för att både Adam Sandler och självaste David Hasselhoff är med i den.

Men ja, just nu sitter jag och är äckligt (varför säger jag hela tiden äcklig/äckligt till allting? antar för att jag är awesome) pessnödig och ska gå på toa typ, ääääääääääääny minute now. Btw, jag ska cykla till Skatan när det börjat ljusna och klättra in genom hans fönster, oh yeah, för att jag är badass... Och ja, mitt självförtroende höjs som fan när jag är överpigg/övertrött, precis kollat på en bra film och är jääääätte pessnödig. Gött!

Och sen kan jag också berätta att jag är i mitten av en bok som heter 3096 dagar och den verkar äckligt bra! Och hmmmm, vad mer kan jag säga? Jag ska börja cykla om typ 2 timmar, ska nog cykla typ kvart över 4, då solen går upp och sedan somna hemma hos Skatjäveln igen och om jag orkar, så hjälper jag honom att sälja.

men nuuuuu ska jag typ dra och pessa, och sedan kanske kolla Surf's up, TÄHÄ.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0