Fan va jag hatar pollen

Glömde att ta med mig kameran idag så nej,  jag har ingen bild med i detta inlägg. Gött!
Anyway, idag vaknade jag utan internet men som tur är har jag knappt varit hemma, annars tror jag att jag hade fått olika sorts anfall med tanke på att jag inte skulle haft något att fördriva tiden med... wow, det var en väldigt lång mening. Men ja, nu kliar det jätte irriterat i ögat, GAAAAAH!!!! Jag HATAR pollen!

Men blö, anyway. Jag åkte hemifrån med moppen 12:10 och hann med min pendel till Hede, men innan jag drog till LBS så gick jag (självklart) till Willys och köpte mig choklad och redbull... Chokladen var ganska ny tror jag, med typ blåbär, grymt go, älskar marabou. Sedan stod jag 20 minuter i kö, med tanke på att det var bara pensionärer ööööööverallt och i princip alla hade stora vagnar fyllda med varor... och jag hade två saker. Det var ganska kul, och grejen är att jag aldrig kan be folk om att gå före, känns så jävla oförskämt. Men ja, jag hade ju inte så värst bråttom så, det var lugnt.

När jag väl kom till LBS satt Fridie utanför entrén och väntade. Jag gav henne en poster med en tecknad kille på som fes, och under stod texten ''Dangerous gases'', och jag sa som det var, jag tycker den skulle passa på deras toalettdörr hemma hos hennes mamma. Eller på ytterdörren. Jaja, direkt när jag såg den så tänkte jag på Fridie så, haha, köpte den.
Men ja, sen gjorde vi matteprov och vi båda fick godkänt så nu har vi G i matte, fuck yeeeeah! Efter det gick vi till Lindälv och hämtade våra gamla grejer. Eller jo, nu kom jag på att jag kan ta kort på min ''tavla'' som jag gjorde när jag gick där. Kan erkänna, den är inte 100 procent klar men min mamma tyckte den var fin så hon har satt den på väggen i spelrummet. Hold on, ska ta kort påren så ni får se!......................................................



There we go! Armarna blev helt fail, det är mening att det ska se ut att de skakar hand. För er som inte vet, det är 3 olika album omslag i en bild;

Bakgrunden.


Mellangrund.


Förgrund.


Det var själva uppgiften. Att ha med något i förgrunden, något annat i mellangrunden och någon sorts bakgrund, och då valde jag temat Pink Floyd. Yepp. Men anyway, när vi var klara på Lindälv gick vi till Kungsmässan och kollade ifall de kunde göra min ''målning'' till en tavla, men de hade tydligen inte de måtten, så det sket sig. Istället gick vi till Mc Donalds och ställde oss i kö. Kön var helt huller och buller (är uttrycket ens så? anyway...) så vi fattade inte ens vart kön var någonstans för folk stod bara helt random. När jag sa till Fridie ''Vart fan är kön egentligen?'' så sa en otrevlig man till mig ''Vi är faktiskt en hel familj som står här (de var 3 stycken och det var ca 6 personer framför oss som bara stod helt random) och du är aldeless för ung för att stå där och gnälla!''. Jag fattade iiiingenting. Pratade jag med honom? Nej. Är det svårt att stå på en rak linje istället för att stå som retards lite överallt? Nej. Blö, ville bara klappa till honom i ansiktet. Dumma fan.

Aja, haha, sen när vi ätit upp våra Mc Chicken JR så beställde vi cheeseburgare i sista sekund innan vi var tvungna att gå till stationen. Jag tog pendeln till Anneberg vid 16:32 medan Fridie åkte med snabbtåget med Albin och Simon till Göteborg. Det var en go dag, hade inte träffat Fridie på en vecka eller så, vilket är ganska länge med tanke på att vi är bästa polare så... Anyway, väl i Anneberg tog jag min moppe hem, och resten av dagen har jag suttit här nästan hela tiden, förutom när jag var nere vid bokbussen och lånade om Pojken som överlevde, vilket var ganska onödigt för nu är jag klar med den, gött!

Men anyway, nu ska jag la kolla på film, få tag i Skatan eller något... Fast tror dock att han skejtar. Men ja, får la ladda ner en film eller något... Eller nu kommer jag ihåg att jag kollade på Bounty hunter innan jag stack idag, får la kolla klart, I guess! Men skriver nog inte ikväll. Ska tydligen blixtra och åska ikväll/inatt igen så mamma och pappa stänger av internet innan de lägger sig, för jävlar va det blixtrade och åskade inatt! Ena åskgrejen gjorde så hela våran hus skakade, kissade på mig lite... Vårat internet paja, så det är därför som jag inte skrev imorse, ifall ni undrar... vilket ni förmodligen inte gör. Vilka pratar jag med? Okej okej, lägg av Johanna, lägg av...

Men nu ska jag kolla film och fixa kaffe till mig själv, hörs inte senare och ja, hare gött så länge! Baj baj, smultronmajssssssss eeeeeeller något, hejdå!

Ain't no rest for the wicked - Cage the elephant

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0