Det är 25 grader i skuggan och våran kyl är sönder, and this is CUTE, WIN, FAIL!


Rubriken? Den är bara fail, tänk inte på den. Idag vaknade jag 13:37 och nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe, sedan dra in i duschen (med tanke på att det är sjukt varmt idag och för att mitt hår inte riktigt är på min sida) och sedan drar jag hem till Skatjäveln! Vettifan vad vi ska göra idag dock... Hade behövt åka till Maxi eller Willys och panta mera... Får la se!

Sen, förövrigt, kom jag på idag att det var så jävla länge sen jag badade i sjön... Den tanken gör mig ledsen, med tanke på att jag kände i sjön igår och det var hur gött som helst, jävla Molly som tror att vattnet hatar henne och ska mörda henne... Ja, hon hatar vatten. Problem? ... Hahah orkar inte.

Men anyway, måste dricka upp kaffet nu och sedan duscha, skulle egentligen åkt om typ 15 min eller något, får bli liiiiite senare, men det får Skatan leva med helt enkelt.

PEACH OFF, dodododododododooo subscribe (inte ett enda 'do' missade jag)

RÖD OMEGA 3, it's good for you.... No, really, it is good for you.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0