Day 8 - One Moment

Hmm, ett ögonblick... Jag väljer nog den gången då jag, Fridie och Skatan var på West Coast Riot år 2010. Då vi alla 3 såg Flogging Molly och Dropkick Murphys. Jag tror inte jag kommer i framtiden kommer gå på någon konsert som kommer toppa Flogging Molly alltså. Ni som sett de live vet vad jag snackar om.

Deras energi på scen är helt sinnes. Deras kontakt med publiken är helt underbar. Deras glädjespridning är helt sjuk. Och sedan att man fick äran att snacka med alla face to face var fan inte dåligt det heller. Lika trevliga allihopa och var mer än gärna med på kort. Så jävla härligt gäng med människor.

Ska se de igen den 22e och är mer taggad än jag varit sedan senast jag såg de. Åååååh, ge mig 22e juni, NU tack!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0