Day 7 - My Best FriendS


Min bästa ''tjej'' polare heter Frida 'Fridie' Brandt och fyllde 17 bast den 17e april 2011. Jag har känt henne i lite mer än 11 år nu fast inte varit polare hela tiden, ibland tyckte jag hon var ganska pinsam, det gör jag fortfarande men ändå, hahah.

Vi träffades då jag flyttade till hennes område då jag var 6 år gammal, och hon var min första polare då jag flyttade hit. Vi slutade sedan umgås men började hänga med varandra igen för lite mer än 2 år sedan. Vi går i samma klass och bor grannar när hon är hos sin pappa.
 
Det bästa minnet vi har är nog i princip alla vi har. Alla lan vi haft, de festivaler vi varit på, alla konstiga och random saker vi hittat på, den gången vi gick till skolan vid 11 tiden eller nu när det var och det var även den gången vi blev ''Blood brothers''. Vi har skit många minnen tillsammans, och mer kommer det bli.

Hon är helt enkelt en äckligt grym polare som man kan räkna med. As rolig och schyst chey.
          


Min bästa kille polare heter Pontus 'Skatan' Carlbom. Alla som känner honom riktigt bra kallar honom endast för Skatan, föräldrar och andra (inte mina dock, de säger Skatan) säger Pontus. Jag har känt Skatan sedan 2 år tillbaka genom min dåvarande pojkvän Marcus. Jag lärde känna Skatan mer och mer, mest genom MSN då vi satt mest och snackade om energi drickor eftersom båda vi två samlade, han samlar fortfarande.

Vi blev sedan tillsammans hemma hos honom den 3e februari 2010, fast vi gick inte ut som ''officiella'' fören den 6e februari. Vi var bara tillsammans i ca 2 veckor innan det tog slut, men blev sedan tillsammans igen den 12e mars 2010. Vi gick på West Coast Riot tillsammans med Fridie och hade en awesome sommar. Vi gjorde sedan slut igen, kommer inte ihåg det exakta datumet, men blev tillsammans återigen den 20e september 2010.

Vi har snart varit tillsammans i 9 månader och jag hoppas på många fler. Han måste vara den snällaste och bästa killen i hela världen, och det har jag hört många gånger förut innan jag lärde känna honom. Vissa rykten stämmer.

Skatan sviken en aldrig, han kanske inte är världsbäst på att hålla tider, men han har verkligen ett stort hjärta gjort av rent guld och jag tar väl hand om det så gott jag kan. Känner mig så lyckligt lottad, han är verkligen bäst.
         


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0