Day 6 - My day

Visar hela min dag i bilder och en liten kortfattad text över...

Sålde GT.


Tjänade lite Cash, hehehe, see what I did there? Yeah, high five!..... Ehm, nehe, okej.



Drack en hel del kaffe (Inte expresso då, men ändå).



Kollade på Surf's up!



Kollade på Sherlock Holmes och började att längta tills 2an går på bio, vilket är ett tag kvar.



Åt lite K Special... eller, Special K kanske det är? Eh vet inte, jag åt flingor i alla fall.



Kollade på The Rose.



Förövrigt ser jag ut så här idag... Har hyfsat fett hår, mitt ansikte känns äckligt, jag kan inte andas genom min vänstra näsborre, på andra bilden ser min hand lika stor ut som mitt huvud (vilket är helt okej), på första bilden ser jag bara retard ut (vilket var meningen), och ja, jag mår la bra. Lite hungrig dock... Snart ska jag ut med hunden också. Peace off!

 

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0