Day 5 - What is love?

Hm ja, vad är kärlek egentligen? För mig är kärlek Musik. Det är något man alltid kan vända sig till. Musik är enligt mig som en sorts person. Musiken kan få en att skratta, gråta, bli arg, etc. Som en riktig person. Men det som skiljer från en person och musiken, är att musiken aldrig någonsin sviken en.

Musik är min kärlek. Jag älskar musik.
Led Zeppelin, Bob Dylan, Blink-182, Pink Floyd, Janis Joplin, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Johnny Cash, June Carter, The Killers, HIM, Arctic Monkeys, Bouncing Souls, Elvis Presley, Edward Sharpe and the Magnetic Zeros (okej, jag gillar två låtar, men ändå) och ja, det finns så mycket mer.

Sen älskar jag ju min pojkvän och min bästa polare of course. Min familj också. Klicka på de små bilderna för att få de större... Tjarå!

    










Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0