Dagen, hur har den varit än så länge; Bra eller Anus? -Branus


Bra: Att jag träffat Skatan idag, Att jag tjänat 100 spänn, Att jag inte känt av pollenallergin än, Att jag ska in och duscha snart (behövs!), Att jag har dricka hähä, Att det är sol ute, Att jag lyckas skrämma bort Skatorna... Mer kommer jag inte på just nu.

Anus: Att Skatan åkte hem, Att Skatorna försöker ta våra jordgubbar, Att det blåser ute, Att Maxi inte är öppet, Att jag är rastlös, Att min hårbotten kliar, Att mina filmer inte är färdig nerladdade än... Det var nog allt.

Förövrigt skulle jag hitta en Bra eller Anus bild, så jag sökte på google... Jo, självklart är jag på de allra första hittade bilderna som hittades. Fan va awesome och livfullt livet är ibland, nu kan jag dö lycklig.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0