Då blir det Skatans place istället


Egentligen vare meningen att vi skulle sleepa här, men nepp, så blev det inte, så om ca 25 minuter drar jag hem till Skatan igen och sover där inatt. När jag kom hem till honom förut idag satt han och spelade, ganska självklart haha, men sedan åkte vi till Willys och pantade mina burkar och flaskor, sedan drog vi oss till Mc Donalds och sedan hemåt igen.

Jag släppte av honom vid frisören och åkte sedan hem till mig för att hämta grejer, och nu sitter jag här, och väntar på att tiden ska magiskt rinna iväg utan att jag hinner med så jag kan åka någon gång. Och bra som jag är glömde jag kameran hemma hos Skatan så jag har absolut inga bilder just nu.
Vad jag vet så ska vi bada ikväll och sedan blir det förmodligen att sitta och spela TV-spel kanske... Tar nog med mig Wii:et.

Här får ni en rolig bild på mig och ni kan skratta..... typ nu, antar jag. Hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0