'Cause when the hard times are coming, I'm the first to run.


Weeeeeeell, vi åkte mot Göteborg vid 18:33 tiden hemifrån Skatan då han hade hämtat sina pengar och bytt kläder och hann med pendeln som gick 18:51. Väl framme i Göteborg gick vi först till 4-Gott för att kolla efter nya energi drickor för, som ni kanske vet, är min pojkvän en nörd och samlar på energi drickor.

Men ja, efter det gick vi till Sun Wall och satte oss vid ett bord och beställde, och in i fanders va god maten är där! Helt sinnes, ärligt talat. Men ja, jag åt typ kyckling medan Skatan åt friterade räkor, as usual. Gör han alltid.

Det är ju tur att han ser glad ut i alla fall!


Men ja, när vi var mätta så åt vi ännu mer. Vi tog friterad banan med glass och fy in i mammas bajs va gott det var! Jag verkligen äääääääälskar friterad banan med glass, ett av det bästa som finns<3<3<3<3<3<3
Men ja, vi tog sedan pendeln hem och var i Anneberg vid ca 9 tiden, tog sedan moppen hem till mig, hämtade några saker och åkte sedan hem till Skatan.

Atm gör vi ingenting... Eller ja, han sitter och är töntig, kollar på någon CS match och dricker sin fula energi dricka... Men ja, jag sitter här och skriver, och skriver, och bajsar. Nu är klockan........ 22:40 och tja.



Hahaha btw, jag lade mig på Skatans tangentbord och hela skärmen fucka up sig, skrattade så jag grät.


Meeeeeen ja, nu ska jag fortsätta säga till Skatan att han är jobbig utan någon som helst anledning, för att han är ful. Okej, det är han inte. Men ändå. Anyway, denna låten (nedan) får avsluta inlägget (LYSSNA PÅ DEN, SÅ ÄCKLIGT BRA SÅ JAG SPYR!!!!!!!!!), haaaaaaaaaare hajbaj!

Millencolin - Hard Times

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0