Börja med att äta krill-pill varje da' blir nog bra, tralalaa


Var precis ute med min hund i kanske 1 timma eller så, känns bra känns bra... Nu när jag kom hem sydde min mamma på mitt Flogging Molly tygmärke på mina böser and it looks goooood... Sen visade jag min fader vad Flogging Molly var för band, när jag spelade upp Swagger sa han bara ''Jag ska gå på cirkus, jag ska gå på cirkus...'' Vad nu det betyder.



Sen fick jag någon Röd Omega 3 grej också som pappa har köpt tror jag... Man ska tydligen äta en sån varje dag, för då får man tydligen bättre koncentrationsförmåga, inlärningsförmåga, minne och humör, och massa andra saker, och jag har problem med alla de där så ska börja käka såna, för att kolla om det funkar, det kanske det gör? Fisk är ju jävligt bra för kroppen osv, vad jag vet.



BTW jag åt en jääävel till frökost idag också, och nej inte bokstavligen en jävel, utan min frööööökost var epic!
Rostat bröd med ägg, bacon och BBQ sås påre... Ganska stolt, ärligt.



Förövrigt ska jag kolla på filmen Blue Crush nu och dricka min läskeblask... Sen vet jag inte, men imorgon ska jag förmodligen vara med Skatan i alla fall, det är vad vi sa idag. Men anyway, skriver la senare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0