Because the night belongs to us.


Sitter här nu i min ensamhet, Skatan borde vara klar med säljandet nu men vet inte vart han är... Anyway, ska ta mitt kaffe och lägga mig i solen, äckligt varmt idag! Men guuuuud vad jag älskar det alltså.
Nuuuu fick jag snackat med Skatan i alla fall och han ska ringa upp mig när jag ska hämta honom på moppen, och ifall ni undrar, hans moppe har punka och han har ingen aning om varför, så det är därför han inte tar sin egna.
Men anyway, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan lägg mig i suuuuulen och brunt jag ska bli. Måste bli fräsh. HARE!
och btw, medan tiden går, kan ni ju kolla på bilden nedan och lyssna på låten allra längst samtidigt, harmoni så det skriker om det.... hoppas ni förstår att jag är seriös.
och btw 2, min kära bror har en justin bieber tröja och just nu kollar han på ett japanskt program... min bror är fin alltså.




Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0