BATIK FTW


När klockan blev ca 13:10 åkte jag iväg mot Anneberg för att ta pendeln mot Kungsbacka. Jag hann med pendeln och hoppade av i Kungsbacka, och började sedan gå mot Kungsmässan. Väl inne i Kungsmässan gick jag först till ICA och köpte en dricka, och sedan gick jag och köpte batikfärgningsgrejset. Men innan jag drog hade jag liiite tid över så jag gick in på H&M för att kolla efter bikini, och hittade en snygg jävel, fast jag hade bara 46:- och den kostade 50:-.... Ville göra en faceplant men ville inte väcka någon uppmärksamhet, så att säga.

På vägen tillbaka till stationen ringde jag Skatan och frågade om jag skulle hämta upp honom istället för att han skulle ta bussen, och det ville han, så det gjorde jag inte. Eller jo, det gjorde jag. När vi kom hem till mig började jag med batikfärgningen och ja, det kunde ha gått sämre... Det enda som sög var att det var för lite tabletter som man skulle blanda med, och det kunde ha blåst lite mindre, men annars var det la okej.

Mitt linne ligger just nu och jäser, och är nog klar någon gång inatt, då jag förmodligen kommer vara vaken. Men ja, efter det var klart drog jag och Skatan till sjön och badade med Patrik, haha galen kille. Kommer ihåg när jag och Patrik var mindre så var vi båda galna i Friends och gick och sa massa citat till varandra hela dagarna i skolan, och jag kommer ihåg att jag blev så glad då han sa att jag var lik Rachel, haha. Det var la i 3an-4an-5an någon gång. Men anyway, vi badade i kanske 1 timma eller något sånt innan vi drog upp igen. Skatan drog med Patrik hem så annars har jag la inte gjort så mycket. Efter Skatan drog har jag gjort följande:

Rakat benen, druckit kaffe, druckit juice, kollat på Family Guy, tagit på mig min Steve-O tee (den är awesome, och gul) och hm, kommer inte på något mer... Jo, jag har gått på toa också, fast tror ni vill att jag ska bespara er detaljerna.

Men nu ska jag fortsätta kolla Family Guy, skriver senare ikväll! P.s min tee är aaaawesome!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0