Bajs bra!


Igår kom Skatan hem till oss ca halv 8, då vi redan hade börjat med lekarna så han hoppade in, och slutade med att han kom på 2a plats... Jag ägde dåva, inte, kom delad sista plats, men jag ägde ändå.

Men anyway, sedan åt vi alla jordgubbar, glass och grädde och därefter spelade vi Familje Geni, då jag och Skatan vann då, problem?.......

Meeeeeeeen ja, vi drack, vi hade kul, en helt okej midsommar faktiskt! Min moster och hennes man åkte hem vid 12 tiden medan Veras mamma, som också var här fast det förstår ni ju eftersom jag nämner henne och för att ni inte helt är retards, eller?....... Men ja, hon stannade över natten i alla fall. Sedan åt jag, Skatan, mamma, pappa och Simone grillat klockan halv 1 på natten, lite random så där.

Jag och Skatan lade oss klockan 2 tror jag och somnade nästan direkt förutom då när jag fick skrattanfall, brukar få det lite randomly, speciellt på natten. På morgonen åkte han vid 9 tiden och ringde och väckte mig igen klockan halv 2, då jag gick upp. Tog kaffe osv, sedan kom Skatan hit igen 20 över 2. Vi gjorde inte så mycket då heller, bara lekte med Molly, pratade och han fick mig att rysa ett antal gånger då hans skägg kittlar mig i nacken... Det lät konstigt.

Men ja, han åkte hem för ungefär 45 minuter sedan och snart ska jag klippa gräset, känns väldigt bra, har ändå inget för mig och har ingen lust att sitta inne hela tiden. Hmm, ja, tror att det var allt, simma kallt, kaffe är ballt, socker är inte salt.... osv.

INGEN BILD, KÄNNS ANUS

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0