Anneberg, Kållered, Liseberg, Göteborg, Anneberg igen



Jag åkte hem till Skatan vid typ, ehm, halv 1? Vi åkte till stationen nästan direkt för vi bestämde oss för att åka till Göteborg, fast vi hoppade av i Kållered istället och åt varsin glass för 5 kr/st (!!!!!) och jag åt även en korv med bröd, också 5 kr/st (!!!!!!!!!!!!!)! Efter det stack vi till Rusta för att kolla efter genomskinliga gummiband, istället skaffade jag mig en låda för 80 kronor.





Köpte en mustasch och det är den andra jag köper, faktiskt! Sen har jag även skänkt 20 kronor till mustaschkampen via fajsboken. Så snäll kan jag vara ibland.

Här är min låda btw. Vet inte vad jag ska ha i den dock men ja, jag tyckte den var fin... Fan va onödig jag är. Köper en låda för att jag tycker den är fin. Bra jobbat, Johanna! Ja, Johanna med J idag.



Aja, efter jag köpt min låda åkte vi till Liseberg och gick till ICA focus där jag köpte en fläder cider grej och en choklad som smakade bajs. Inte för att jag smakat på bajs men, you get my point. Den var äcklig helt enkelt. Skatan köpte chips och redbull cola. Efter det åkte vi till Göteborg där vi gick till 4 gott, jag köpte en Shark glasflaska och Skatan köpte också shark, fast på burk. Efter det åkte vi till Anneberg igen och tog moppen hem till honom, fast jag åkte hem typ direkt och det var fan inte lätt med den stora lådan till jävel.



Och tillsist får det bli en bild på min pojkvän, han är ganska söt när han skuttar omkring på bräda.
Och ja, får la avsluta med en låt också, antar jag..... Hm............. Det får bli en fining till låt med Johnny Cash och June Carter, here it comes!

God, love this song. Memories rushing back.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0