Äckel pollen

Barn & Ungdom Allergimottagning i Kungsbacka
Besöksadress:Nygatan 10 A, Kungsbacka
Telefon:
0300-56 55 20
Telefontider: Mån–Tors 8–8:20
  • Mån–Tors 11:30–12
  • Mån–Tors 16:30–17

Detta är bara en påminnelse om att jag eller mamma ska ringa till Allergimottagningen imorgon så vi kan få någon tid att komma dit så jag slipper med den här skiten, för ingenting verkar ju funka. Har provat två olika tabletter men har inte funkat, så får la ta sprutor eller någonting istället.

Men anyway, snart hoppar jag på moppen och brummar iväg till mitt jobb... eller ja, ska sälja GT. Sen ska jag till Maxi och växla allting, och sedan ska jag hem igen. Och senare idag, vet inte exakt eller ungefär när, ska jag vara med Skatjäveln. Men nu ska jag kolla South Park, äta mina flingor, dricka mitt kaffe och hålla käften helt enkelt.

Ser ni hur pigg jag är? Så går det om man drömmer om Portal och andra spel, kommer inte exakt ihåg vilka.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0