Ååååååh, monster

Dricker monster, är fortfarande hemma hos Charles osv. Marcus & Charles kollar på Sagan om ringen, Skatan spelar (tror jag) och jag själv sitter här, dricker monster och gör i princip ingenting. Btw, jävlar va gött det satt med en monster nu va... Inte druckit en monster på minst en vecka tror jag. Anyway, vi ska hem om ca 2 timmar eller nu vad det blir och jag tror jag ska sova hos Skatan idag... Vi ska sälja GT imorgon tillsammans eftersom det är en röd dag, vilket betyder att GP inte säljs, vilket betyder cashflow, ganska awesome. Kommer få åtminstone 700 spänn each, rätt grymt.



Och ja, på tisdag, när vi har fått våra pengar, så ska jag beställa denna... Seriöst, ett av de sexigaste, snyggaste, äckligaste (?), fenomenala, exemplariska and so on, tröjorna jag någonsin sett i hela mitt 17 åriga liv. Vet inte varför jag gillar den så mycket, men ja, daaaaamn görl.
Haha jag vet inte... Men ja, ska dricka upp min monster och spela Portal 2 nu, haha igen. Sen ska jag till LBS den 6e också... kul. Matte bajs. Sen ska jag träffa Vera också innan hon åker till USA. Hatar henne, vill också åka.

Haha aja, denna låten får la avsluta detta inlägg, det är Crazy - Aerosmith, den börjar efter ca 10 sekunder. Hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0