I'm just a girl with a dream.


Sitter här i min ensamhet (känns som att jag skriver det verkligen jäääätte ofta, för ofta egentligen... forever alone) och dricker läskeblask och grejer. Är lite småpissed för att jag har nada choklada pengar och inte ska sälja i helgen, inte imorgon heller så Skatjäveln förmodligen kommer tjäna as mycket pengar... Jävla as! Älskar dig ändå, Skatan.
Det är tur att Adam Sandler är här för att rädda min kväll med sin låt At a Medium pace
Seriöst, lyssna på de på spotify eller gå in på länken här nedan och lyssna, helt underbar!


Jag har ingen jävla lust att skriva nu, okej. Dra åt helvete.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0