7 timmar och 37 minuter kvar....


Godmorgon/Godnatt osv osv, orkar inte. Gick upp för 24 minuter sedan och sitter här nu, vid min dator, och dricker mitt morgonkaffe, känns ganska bra! Annars sitter jag och taggar upp mig själv för Flogging Molly eftersom jag ska stå några få meter från de, ännu en gång, om bara 7 timmar och 35 minuter!!! Ååååh, så galet!

Förövrigt åker jag hemifrån om 34 minuter eftersom jag ska hämta Skatan i Anneberg (haha fråga mig inte varför), men vad jag vet så hade Charles diarré och satte sig och sket utanför Fyren, hahaha jävlar va jag skrattade. Och ja, det finns bildbevis, tyvärr. Men ja, sedan åker vi la hem till honom, äter något kanske och sedan tar vi någon pendel vid 3-4 och drar oss mot Göteborg!

Jag vet att Frida, jag, Skatan och Filip ska dit. Men jag tror också att Sandra från klassen ska med, Charles tror jag och förmodligen Mocke, som vad jag vet, äääääälskar Flogging Molly, men får la se! Men ja, de börjar spela ungefär 20:00 och spelar i kanske 1-2 timmar, vad vet jag, så vi kommer la inte hem förän klockan slår 22:00-23:00 någon gång, men det kommer bli awesome i alla fall!

7 timmar och 30 minuter kvar, åååh det närmar sig....

Hur i helvete kan man sitta ner eller överhuvudtaget vara still när de spelar? Så härliga!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0