- Love would never leave us alone. - I sure hope not.


Sitter här och har precis kollat på 3 filmer i rad... Svar: Ja, jag är rastlös och har tråkigt.
Men ja, kollade på både Blue Crush 1&2 och kan la säga att jag har ingen aning om vilken som var bäst... Det hände mer i 2an, fast det kretsade mer runt surfing i 1an... Åh, vet inte. Båda var la bra! Det enda jag störde mig på i 2an var att alla, verkligen alla, tjejer var hur bitchiga som helst, speciellt huvudkaraktären... Som btw, var äckligt lik Kristen Stewart, såg ut som hennes lillasyster eller något. Ser ganska bitchig och tråkig ut, det enda som stämde var att hon var inte tråkig i filmen, bara bitchig.
Jobbig jag är, åh.





Ehm, är ganska trött... Väntar mest på ingenting. Eller ja, väntar på att Skatan ska ringa, fast vet inte när det är... alls. Sååå ehm, väntar mest på ingenting ja. Får la kolla lite Family Guy osv, det är ju alltid awesome såhär på kvällen/natten, eller? BTW, jävlar va sol det blir imorgon, och jag har dille (har ni hört det ordet förut?) på surfing, skulle inte vilja något annat än att åka till Kalifornien och lära mig surfa... Seriöst.

HOLY F*CKIN' SH*T! Bara jag som pipljuden där det står '*'? HARE!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0