What good can drinkin' do?


Ehm, tjaaaaaaa! Vaknade 13:37 idag och gick upp direkt, satte på kaffe, tog kaffet, satte mig på altanen med mina föräldrar som nu är iväg, sitter nu vid datorn, lyssnar på lite Led Zeppelin och Janis Joplin och ja, sitter här helt enkelt! Väntar också på att Skatjäveln ska komma hit så vi kan gå ner och bada, och det blir la kanske om halv timma - timma kanske?

Meeeeeeeeen anyways, blir nog en iPhone snart trots allt för min del, eller kanske en HTC... Fast vet inte, får se, blir nog en iPhone. Men anyway, idag är det svinkallt ute och jag tror att jag börjar bli förkyld p.g.a kylan alltså, men jag lever.

Sen är mitt hår åt helvete rent ut sagt, och nu börjar jag bli hungrig så jag ska nog ta något att äta, och sedan vänta här ute på verandan tills Skatan kommer hit. Nuuuuuuuu blire fröööööööööööööööööööööökost! Fuck yea.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0