We're all alright!


Weeeeell, som ni kanske vet, drog jag och Skatan mot Göteborg imorgon, men innan det träffade vi en kille klädd i svart på annebergsstationen och gjorde honom sällskap på tåget. På centralen träffade vi två andra pojkar, som vi kan kalla för ovanligt-nära-polare som hängde med oss. Först gick vi till Hollywood eftersom killen i svart skulle köpa ny bräda och nya shoes, medan jag och Skatjäveln gick till 4-gott och köpte dricka.

Jag bar runt på kameran hela dagen, men tog inte ett enda kort. Kändes fruktansvärt onödigt att ta med den, eller kanske inte. Jo. Men anyway, efter ca 1 timma eller så stack vi till pendeln och åkte hemåt. De ovanligt-nära-polarna satt och var allmänt.... konstiga, medan killen i svart var emo och jag och Skatan lyssnade på musik.

En av de ovanligt-näa-polarna gick av i Anneberg, medan jag och Skatan gick av i Hede och de andra två gick av i Kungsbacka. Jag och Skatan gick till Maxi och köpte chips och dricka, och åkte sedan till Anneberg igen för att ta moppen hem. När vi kom hem så somnade vi ett tag efter en lång, varm dag men vaknade sedan efter kanske 1 timma tror jag.

När klockan blev 22:30, tror jag den var, så drog vi ner till sjön och badade och gick sedan upp efter 15 minuter. När vi kom upp gjorde vi mat och spelade kort. Jag tror att vi lade oss vid 4 tiden och somnade nästan direkt. Hela morgonen vaknade vi nätt och jämt p.g.a Måålly som var inne hos oss och var allmänt jobbig, men söt. Sen vet jag inte vad klockan var när min vovve trillade ner från sängen och började gny, vet inte varför, tror hon fick ont eller någonting. Men ja, vi gick i alla fall upp 1 tiden och åt fröööööökost och spelade kort, as usual.

Han åkte hem halv 3 då jag direkt gick ut med Måålly, som inte ville ut. Förövrigt har jag inte gjort mycket idag, ska vara ensam i helgen så får se om Skatan kanske vill komma hit imorgon och sova över, fast får la se om han orkar med tanke på att han ska jobba. Meeeeeeeeeeeeeeeeeen, förövrigt har jag klippt gräset och får förmodligen mina pengar snart... Tähääh.





Hahahahaahahha......................Hahaha, min hönd är zwäjt.


Och ja, detta inlägget får la avslutas med en grööööööööööööööööööööööööööööööm Led-Zeppelin låt och en bild på en sönder möglad görka. Hejdå och pajsmet.

Hey hey, What can I do - Led Zeppelin
 

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0