Vart i helvete har jag varit?


Jo, det kan jag berätta. Hela dagen igår så låg jag i sängen, mådde inte så där super duper bra. Torsdagen var aaaaaaaaaawesome, vissa delar av den i alla fall. Kan skriva lite om torsdagen och gårdagen, typ.

Torsdag
: Tog pendeln som gick 16:35 mot Kungsbacka där jag träffade Kiffe, Frida och massa andra konstiga (och äckliga) människor. Den närmaste timmen så blev både jag, Frida och Kiffe jävligt förbannade, men vi bestämde att tältningen skulle bli av ändå. Vi hoppade sedan på pendeln med Sandra och hennes pojkvän Simon mot Göteborg. Efter vi varit där ett tag så åkte vi sedan tillbaka och tog en buss till fjärås.

Vi drog sedan upp mot Lygnen men jag var tvungen att gå tillbaka för att hämta muggar, så det gjorde jag. När jag väl kommit fram till de andra så började alla hjälpas åt att sätta upp tälten, när det var klart satte sig alla två och två i varsitt tält och ja, drack saft. Resten av kvällen är liiiiite suddig, jag kommer ihåg att jag badade i Lygnen (ingen ville bada med mig), skulle ringa till Skatan men kom på att hans mobil var av, vi alla snackade om Sagan om de bannlysta, och ehm... Vi fick tuggummin av Adrian!

Fredag
: Jag tror jag somnade vid runt 1-2 (?) och vaknade nätt och jämt under hela natten tills klockan blev ca 5 då jag fick nog och gick hem till Fridas hus. Hela tältet var fullt med vatten så det gick fan inte att sova, med tanke på att alla täcken osv var också blöta. Jag kom hem till Frida vid ca 5:35 (?) tiden, och sov där, riktigt gött. När klockan blev 10 eller något sånt drog vi upp dit igen då alla redan hade stuckit, så vi packade ihop grejerna själva. Det var ett jävla jobb att släpa upp alla grejer upp för den feta backen och ja, det var helt enkelt inte kul.

När klockan blev halv 2 tog jag bussen till Kungsbacka och pendeln till Anneberg där jag blev hämtad av min snälla far, och direkt när jag kom hem gick jag bara in och duschade (hade äckliga saker i håret och luktade svett) och gick sedan till sängs och låg där hela dagen. Jag tror jag somnade runt 6 tiden och vaknade sedan vid 7 av att Skatan kom in genom min dörr (p.g.a att jag ringde honom tidigare och bad honom komma hem till mig) och lade sig bredvid mig.

Vi satte oss och spelade kort medans jag åt lite, kollade lite på datorn och sedan somnade vi vid 9 tiden och sov till halv 11 tror jag det var, då han var tvungen att dra hem.
Jag somnade vid halv 2 tiden och vaknade vid ca 1 tiden och beställde direkt Taxi mot Anneberg eftersom ja, jag var ju tvungen att hämta min moppe någon gång. Den timman som var kvar innan jag skulle gå så satt jag och skrev allt detta och åt frööööööööökost.

Loggade även in på FB
där jag såg en massa saker om Norge, och med tanke på att jag inte satt vid datorn alls mycket igår, förutom då jag skrev Grattis till alla de som fyllde år. Fattade absolut ingenting om vad som hade hänt, såg bara att massa hade skrivit ''Tänker på Norge'', ''Dra åt helvete, Anders någonting''. Hann inte kolla upp det förän jag var tvungen att dra ner till busshållplatsen.

Väl i Anneberg tog jag moppen hem till Skatan, var bara där ett litet tag innan jag drog hem och bara duschade och åkte sedan hit igen. Det stod en till bil hemma hos Skatan när jag kom hit igen, så gästerna hade redan börjat komma (sluta). Vi satt och väntade på att maten skulle bli klar då det började spöregna, fast det slutade efter 5-10 min igen. När vi satt och åt började det regna igen, sedan slutade det och det blev sol. Så var det någon gång till. Sedan åt vi tårta och blev riktigt mätta!
Efter det gick vi till Skatans rum då Skatan visade en av hans kusiner ett spel, och sedan åkte alla hem.

Nuuuu sitter jag och Skatan på hans rum och ska nog äta popcorn snart, innan alla andra går och lägger sig. Förövrigt har jag inga bilder, typ 3 stycken på mobilen tror jag, men har självklart inte sladden med mig, rööööv.

Anyway, här är några bilder i alla fall.
Double rainbow all the way across the skyyyyyyy......

Av min far fick jag dessa schnögga öl böser, tvungen att klippa längst ner, så jääääääärnspiks stora, kablafa böser.

Made in America, fo realz

Birthday booooooi:)

Juste, vaknade med detta såret på fredagsmorgonen då jag låg i tältet. Kände att det gjorde fruktansvärt ont i handen och att det sved, då såg jag detta äckliga såret. Måste förmodligen varit då jag ramlade i vattet på några stenar... Skillz. Gör fortfarande ont, bajs. Så kan det gå.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0