Utmattad etc...


Sitter här i mitt rum och är hur trött som helst... Var ute och joggade nyss, men gick fan knappt att ta sig framåt överhuvudtaget, in i röven va varmt det är ute! Jag lovar, om det hade varit sol ute när jag joggade, jag kan lova att jag skulle legat i ett dike precis nu och dött en långsam och plågsam död.

Men anyway, glad I survived, sen blev jag bara så jevla arg när jag såg hur mycket folk det var nere vid sjön, för jag vågar fan inte lägga min iPod bland allt folk utan att jag ser om någon tar den, så jag var tvungen att jogga hela vägen upp och duschade direkt när jag kom hem... och med dusch menar jag att molly kom direkt fram till mig och slickade på mina svettiga ben, sen hoppade jag in i duschen.

Jag är så trött att jag inte ens orkade göra en ful min i camen... mmmmmmhm, sååå trött är jag, bajs.


Btw, denna låten (↓) är perfekt att jogga till, så jävla hardcore!!!!!!!!!!!!!
Allting blir roligt med Benny Hill... just sayin'


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0