The little rascals


Haha kommer ihåg den filmen från då jag var liten... Kommer ihåg att jag älskade den filmen. Typ min favoritfilm när jag var liten. Jag kollade igenom Nicholes tumblr eller nu vad det heter...... Anyway, kollade igenom lite av hennes bilder och såg några quotes från den filmen, men kom fan inte på vad den hette.

Sökte upp quoten, hittade namnet på filmen, har nu laddat ner den och ja, ska strax kolla på den. Kommer knappt ihåg vad den handlar om, men jag kommer ihåg att jag hade en liten crush på en av killarna i den där klubben... Ledaren tror jag det var, haha. Kanske han som pilen pekar på?.... Kommer inte riktigt ihåg, nån vare i alla fall!

Sen lägger jag mig vid typ, 5 tiden någon gång, inatt igen. Läsa Janis Joplin osv... Men ja, nu ska jag kolla påren i alla fall.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0